piątek, 22 października 2010

This City




Myśli mi się nawarstwiły.
Nie wiem od czego zacząć.
Jestem zmęczona.
Tym całym światem.
Gdzie się podziała ta energia?
Najchętniej z nikim bym nie gadała i nigdzie nie szła.
Męczą mnie ludzie.
Męczą mnie sytuacje.
Te same wciąż powtarzające się od nowa i nowa.
Ostatnie sytuacje najbardziej.
Przede wszystkim mam dość płci brzydkiej, że się tak wyrażę.
Czas odpocząć.
Przestałam czekać i nie idę dalej.
Nie chce mi się.
Nie czekam już ani na dobre ani na złe wieści.
Karmię sny.
To jest dziś najciekawsze.


Szybka jesień przyszła, zaraz będzie szybka zima i szybka wiosna.
A dalej co?
W tle od wczoraj leci This City - Plaid.
Dziś graja na Synesthesji.
Będę słuchać na żywo.


"Karmić sny" - wymyśliła Oliwia Czarniecka.

Dzisiejszy wpis dedykuję sobie.


.

Brak komentarzy: