wtorek, 25 września 2012

wilki



"A fronte praecipitium a tergo lupi" - z przodu przepaść, z tyłu wilki.


Ludzie są jak wilki.
Najczęściej polują stadami.
Jak już znajdą ofiarę, nie przestaną zanim jej nie zabiją.

Z przodu przepaść, z tyłu wilki...
Co wybierzesz wiedząc, że to koniec?
Wolisz walczyć do ostatniego tchu ratując swą godność czy wolisz dać pożreć się ludziom którzy tak na prawdę zaślepieni swą agresją napierają na Ciebie tylko po to, by się na tobie wyżyć za swoją słabość i złość do świata.

Wolę Przepaść...


Kiedyś byłam na pogrzebie mojej babci. Według starej tradycji, która jest już coraz rzadziej kultywowana, ciało przed złożeniem do grobu spoczywa jakiś czas w kaplicy aby rodzina mogła się z nim pożegnać.
Gdy nadszedł czas śmierci i pogrzebu mojej ukochanej babci, długo wzbraniałam się przed wejściem do kaplicy.
I wtedy jeden z moich wujków powiedział mi coś wielce mądrego, czego nie zapomnę nigdy.

"Zmarłych nie trzeba się bać, tylko żywy człowiek jest w stanie wyrządzić ci krzywdę".

I wtedy strach uleciał.
Bo czyż nie jest to prawdą?



.

Brak komentarzy: