sobota, 24 kwietnia 2010

Wystawa "Gąszcz"



Wernisaż będzie.
Szczegóły na obrazku.

Gdyby ktoś chciał przyjść byłoby miło.
Zapraszam wszystkich chetnych.
Synow marnotrawnych tez.
Będą nowe maziaje. Kilka starych też, dla przypomnienia.

Na Solnym, więc blisko.

Gdyby ktoś jednak nie mógł lub nie miał ochoty pojawiać się na samym wernisażu, wówczas może pooglądać prace do 12 maja.
Chyba warto.
Bedzie mozna zajrzec w moja wyobraznie.

Tak zwani zwolennicy komerchy nie znajda tam jednak nic dla siebie.
Będzie to ostatnia wystawa przed przebranżowieniem galerii.
I prawdopodobnie ostatnia moich ilustracji.

Pierwszy raz od początku do końca organizuję wszystko sama.
Kolejne długi i zmartwienia.

Ponizej 2 linki.
Jak pojawi sie cos jeszsze to dorzuce:


ASP...


co jest...

dig...


pol...


.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

się postaram, ale nie obiecuję

siedzesobie pisze...

bede :]

Anonimowy pisze...

no i nie udało mi się. roboty domowo-prozo-życiowe. NIemniej chcę się wybrać jutro po 17, mam nadzieję, że będzie czynna. muszę się wyrwać z getta

galazinka pisze...

Było świetnie, więc masz czego żałować :>
Mnóstwo ludzi i fajna impreza. Podobało się. To najważniejsze.
Galeria do 18 więc na pewno zdążysz :) Miłego oglądania :)

Anonimowy pisze...

to fajnie. mnóstwo ludzi to to, czego ja się boję:> choć jest szansa, że mniejsze jest to "mnóstwo" niż "mnóstwo-hien-na-darmo-wino-w-Domku-Romańskim":> nie udało mi się dzisiaj, ale co ma wisieć...