niedziela, 11 lipca 2010

Gdybym to ja miała skrzydłeczka jak gąska poleciała ja bym za Jaśkiem do Śląska








Znalazłam na dysku swoje stare, pierwsze slajdy.
Średnioformatowe, Pentaconem sixem robione.
Nie wiedziałam, że skany, które próbowałam zrobić - jednak wyszły.
Fotki są z konca 2008 i poczatku 2009 r.

Osoba, która dostała ode mnie te slajdy jesienią zeszłego roku, w celu przeskanowania ich, proszona jest o przesłanie ich pocztą lub pozostawienie na portierni.

Starocie.
Ale zawsze to pierwsze slajdy...

Czas zakupić wreszcie jakiś średni format.
Może niedługo przybiorę wreszcie w jakieś fundusze.
Sława się zbliża... wielkimi krokami.
Minęło już parę lat po studiach - i nie jest to stricte "sztuka" ;)
Ale coś pomiędzy.

Wystawa też będzie...

Szczegóły wkrótce.
Ale w stroje galowe trzeba się będzie odziać na wernisaż :P


.

Brak komentarzy: