piątek, 23 października 2009

Bańkowa Panienka




Jakiś czas temu napisałam "krótkie" opowiadanko. (ok 30 str.)

Zaprojektowałam cały jego layout, złożyłam, złamałam
i wydrukowałam w 2óch egzemplarzach.
Swój, przeczytałam 7 razy ;P Ciekawa jestem, czy ten drugi przeczytany został chociaż raz.
Początek jak to początek - płynie lekko i zwyczajnie, a akcja zaczyna się dopiero na 3ciej stronie. Burzliwa ale wciągająca historia. Czy ujrzy ona kiedyś światło dzienne?
Nie wiem. Ale na pewno ciekawa jestem czy będzie ciąg dalszy i kto go napisze.


Chciałabym tylko żeby występowali w nim ci sami bohaterowie, bo mają oni wszyscy jeszcze dużo do pokazania. Są w trakcie zmian osobowości i nie wiadomo jak się one potoczą.



Ilustracja produkcji i techniki własnej:
Bańkowa Panienka
(all rights reserved, jak to mówią co mądrzejsi :P)
Skan z kliszy ;P hehe



.

3 komentarze:

siedzesobie pisze...

cudo :)

Dzika Sofa pisze...

tak samo uważam ja osoba wyżej cudo piękne cudo

Mallaria pisze...

Z Chęcią bym je przeczytała ;D