poniedziałek, 13 lipca 2009

*


"Trzeba hałasu, żeby usłyszeć ciszę"


Éric-Emmanuel Schmitt
"Kiedy byłem dziełem sztuki"


Polecam wszystkim szukającym siebie.
Osobiście jestem pod ogromnym wrażeniem.



________________________________________________
W piątek 10.07. szukałam siebie na Lamentacjach syberyjskich oraz na koncercie Toumani Diabate
z okazji Brave Festival.
Poniżej fragmenciki koncertowe.

*******************


Fajne doświadczenie, klimat, a przy okazji poskakałam sobie po "afrykańskiej" scenie :]


.

3 komentarze:

karolka pisze...

Gałązku czytałam tę książkę... naprawdę poruszająca, dobrze jest ją przeczytać!

Zeus Peter Lama pisze...

Tak. Ta książka uderza i powala na łopatki. Powinien ją przeczytać każdy, kto ma problem z samoakceptacją.

galazinka pisze...

I każdy komu się wydaje, że nie czuje. Tak.