piątek, 25 listopada 2011

ogień




PALI MNIE OGIEŃ!

Kiedy będzie koniec?
Jestem już zmęczona i obolała.
Chcę po prostu obudzić się i gdzieś normalnie pójść, coś normalnie zrobić i z czegoś się normalnie cieszyć.

Boli mnie niemoc.

Boli mnie uśmiech.

Każde, nawet najmniejsze rozciągnięcie ust powoduje palący ból.
Ogień rozrywa tkanki.

A przecież uśmiech działa przeciwbólowo...
A jednak nie zawsze.

Sen, jeśli w końcu przychodzi, przynosi koszmary, więc nie sposób jest do niego uciec.

...


Mam nadzieję, że jutro będzie lepiej.


Powyżej stare zdjęcie z przymierzalni.
Odkopane z dysku.

2 komentarze:

Baladas Mp3 pisze...


Hello my sweet friend, congratulations, very good your blog. I am Speaker from Argentina and I invite you to listen to the best romantic ballads in the world with my voice and my blog. Section dedicated to all my friends visiting from Poland, a country that is in my greatest affection. Ideal opportunity to share 10 beautiful songs from Poland since ,
Block devoted entirely to news about Poland, its culture and its people.
A warm hello to you.
Beto, from Rosario, Argentina.
http://baladasmp3.blogspot.com

galazinka pisze...

Hello :)
I thank, that you visited my blog and too pleasing words.
With pleasure I will listen to these songs.
All the best.
I am greeting.
Karolina