piątek, 19 listopada 2010

skaza



Obejrzałam "Skazę" z Jeremym Ironsem i Juliette Binoche.
Życie jest ukrytym mordercą.
Czasem lepiej nie słuchać uczuć.

Nie oglądam się za siebie.
Dziś podjęłam bardzo trudną dla mnie decyzję.
Przeżyję ten weekend.
Później będzie już z górki.
Closed chapter.
Obym nie żałowała swojej decyzji.

Każda kolejna godzina mówiąca o zbliżającym się jutrze dłuży się jakby mijały miesiące.. lata...
Wstanę rano, pójdę do pracy, przeżyję jakoś ten dzień i już nigdy więcej nie popełnię tego samego błędu.
Oby do poniedziałku.
Nigdy nie myślałam, że kiedyś polubię poniedziałki.

Sitek miałeś rację.
To było naładowanie baterii.
Spotkamy się 11.


Szerokiej drogi Capitao...

.

2 komentarze:

Kosto pisze...

Ja chciałem tylko napisać, że zdjęcie mi się bardzo podoba... :)

galazinka pisze...

Dzięki Wojtek :D