sobota, 18 września 2010

nowa Sofia Loren












W czwartek robiłam zdjęcia nowej Sofii Loren.
Wypatrzyłam ją wśród lasu 2 metrowych mężczyzn na ślubie Maryni i zaprosiłam na zdjęcia, koniecznie w tym samym stroju, w którym wystąpiła na weselu.
Najpierw zrobiłyśmy "kilka" zdjęć w zaułku koło czeskiego filmu, potem w 2 małpach.]
W zaułku przez stare wielkie i zaryglowane wrota, nakrzyczała na nas starsza Pani.
Myślała, że jesteśmy wandalami chcącymi wyłamać drzwi :P

Pani z "2 Małp" zauważyła że mam nową fryzurę.
A ja nie zauważyłam, że aż tak często tam bywam.

Sofia Loren stała w swoim stroju przed knajpą i próbowała poprosić przechodniów o ogień.. niestety wszyscy omijali nas szerokim łukiem, myśląc tym razem, że to jakaś telewizyjna ściema.
Udało mi się cyknąć parę niby-modowych i nie modowych zdjęć.

Dzień po sesji Sofię Loren rozłożyła grypa.



.

Brak komentarzy: